Brujo

Brujo

Régi betűk

2020. szeptember 09. - RoZen

Gegagónia

 

Jaj, miért büntetsz engem balsors?

Nyomorúságom ellenére mindig kifarsolsz.

Gyász és szenvedés a bérem.

Az életem Köszönöm!

Többé nem kérem.

 

Miért? Jaj, szegény fejemnek,

a szerelem a pénz, hiánycikkek kellenek.

Nem elég ami Van s tudja aki ismer.

Hátamon a korbács nyoma...

Isten bottal is ver!

 

Ráadásul még igénylem sőt szeretem a bánatot,

nehéz az én keresztem.

Jó  erősen érzem a vállamon.

Még az is szarul esik, hogy a kínomat olvassák.

Átok ez az élet, nincs rá orvosság.

 

2014.11.21. R.T.

 

 

A teremtővel másképp

 

Mikor eggyé válsz önmagaddal az ős teremtővel.

Ő megtölt maggal, valódi erővel.

 

S eljő a hőn vágyott, szentséges aktus.

Csak légy csendben, éld át az orgazmust.

 

A két külön már együtt áll, mint ősidőkben volt.

Magad hajolsz magad fölé, érzed, ez morbid volt...

 

2014.11.21. R.T.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brujo.blog.hu/api/trackback/id/tr8816195532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása